Her finder du de spørgsmål vi oftest bliver stillet. Klik på spørgsmålet, så får du svaret.
Afhentning - Kan jeg hente mine varer i jeres butik?
Ja! De fleste af vores varer kan afhentes i vores butik i Holstebro.
Julegaver - længere fortrydelsesfrist/julegavebytte
Alt hvad du køber i november og december, kan returneres eller byttes i hele januar.* Glædelig jul!
*gælder ikke bigbags
Hvad koster levering?
Hvis du køber for over 799 kr. Så er levering gratis.
Ved køb under 799 kr.
49 kr. til GLS PakkeShop.
69 kr. med GLS – omdeling til private hustande.
69 kr. med GLS – omdeling til virksomheder.
Vælger du gratis levering i Checkouten:
Vejer varen under 30 kg. sender vi til GLS PakkeShop (pakkes muligvis i flere pakker for at ramme under 30 kg pr. pakke.)
Vejer varen over 30 kg. sender vi i de fleste tilfælde med Danske Fragtmænd direkte hjem til din adresse.
Vi stiller pakken på din adresse, også selvom du ikke er hjemme.
Hvornår trækker i pengene?
Leverer i i hele Danmark?
Ja! (næsten) Vi leverer i hele Danmark, undtaget ikke-brofaste ø’er. Det betyder vi kan levere over alt, på nær på ø’er som f.eks. Bornholm, hvor der ikke er en bro til.
“Jamen i ligger i Vestjylland og vi bor i København” … No problem. Vi sender dagligt varer til Sjælland – det kan man godt finde ud af, selvom man er vestjyde 🙂
Leverer i bigbags med kran eller mobiltruck?
Ja, vi tilbyder levering med mobiltruck og kran på mange af vores varer. De forskellige leveringsmetoder vælges på produktsiden.
Du kan læse om vores leveringsmetoder her: Læs mere om levering her
Kan i levere i morgen?
Danske Fragtmænd og GLS har en ekstremt høj succesrate på at levere dagen efter. 98% for at være mere nøjagtig.
“Kan i garantere det er fremme i morgen?” … Nej. Men vi kan garantere vi afsender det i dag, hvis ikke fragtmanden allerede har været hos os.
Er du ved at købe bigbags, og haster det for dig at få leveret din vare, kan du vælge “EXPRESS-leveringsmetoden” inde på produktsiden.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på tlf. 20 60 25 06
Kan jeg fortryde mit køb?
Ja.
Hvis vi ikke har afsendt din ordre, så kan vi annullere. Ring til os og oplys dit ordrenummer, så annullerer vi ordren og betalingen. VIGTIGT: Hvis vi har lukket for tlf. så send os straks en email på STOP@havehandel.dk – husk at nævne dit ordrenummer.
Hvis pakken allerede er afsendt, så har du 14 dages fuld returret. Altså 14 dage hvor du kan sende varerne retur til os, hvor vi efter modtagelse returnerer beløbet.
Hvordan returnerer jeg mine varer?
Det sker af og til at man ønsker at ombytte eller at returnere sine varer, derfor har vi lavet en side som fortæller alt om hvordan du skal gøre.
Gaver - pakker i gaver ind?
Nej vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, så er vi klar til at hjælpe dig! Du kan finde vores kontaktoplysninger her